اخبار تیم های باشگاهیمصاحبه ها

بی غم : برگزاری فینال لیگ به صورت تک بازی ظلم به هر ۲ تیم بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تک بازی بودن دیدار فینال لیگ برتر باعث ظلم به ۲ تیم می‌شد و عدالت لازم برقرار نمی‌شد.

به گزارش مصاحبه فوتسالی فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “تسنیم” ،حمید بی‌غم در گفت‌وگویی، درباره به تعویق افتادن فینال لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: همه تمرینات و برنامه‌هایی که داشتیم را انجام داده و طبق برنامه جلو رفته بودیم، اما بیماری کرونا شیوع پیدا کرد و به دلیل اینکه این بیماری دامن‌گیر کشور شده بود بازی فینال را به تعویق انداختند.

وی ادامه داد: نظر ما این است که مکاتبه‌ای با مسئولان آسیا انجام دهند تا امسال 2 تیم به جام باشگاه‌های آسیا بروند تا باشگاهی ضرر نکند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره فصل 98 گفت: فصل 98 یکی از بهترین فصل‌های باشگاه گیتی‌پسند بود. در این سال باشگاه توانست 3 بازیکن جوان از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان تزریق کرده و از آنها به خوبی استفاده کند.

وی درباره رصد کردن تمرینات بازیکنانش در وضعیت فعلی بیان کرد: به صورت هفتگی به بازیکنان برنامه داده‌ایم. حقیقت امر این است که برای ورزشکاران ورزش‌های گروهی و تیمی مشکل است که دور از توپ و به صورت فردی تمرین کنند.

لیگ برتر فوتسال
بی غم : برگزاری فینال لیگ به صورت تک بازی ظلم به هر ۲ تیم بود

بی‌غم درباره پیشنهاد کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی برای برگزاری دیدار فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی که با مخالفت هر 2 فینالیست روبه‌رو شد، اضافه کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد و 2 تیم گیتی‌پسند و مس سونگون خارج از شرایط مسابقه قرار دارند تک بازی بودن این دیدار باعث ظلم به 2 تیم می‌شد و عدالت لازم برقرار نمی‌شد.

وی درباره اینکه مرحله پلی‌آف فصل آینده لیگ برتر فوتسال برگزار نمی‌شود گفت: مرحله پلی‌آف ویژگی‌های خوب و بدی دارد. با توجه به برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و جام جهانی فکر می‌کنم اینکه تصمیم گرفتند مرحله پلی‌آف حذف شود تصمیم خوبی بود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker