مسابقات و لیگمصاحبه ها

تشکیل تیم ملی به فوتسال اتفاق خوبی است/ با نفراتی که داریم سالیان سال می‌توانیم بر بام آسیا تکیه زنیم

سرمربی فرش آرا گفت: باتوجه به حضور جوانان مستعد، تشکیل تیم ملی ب، آینده تیم ملی فوتسال ایران را تضمین می‌کند.

به گزارش مصاحبه فوتسالی فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “برنا” ، مجید مرتضایی در خصوص شرایط و روند پشتوانه‌سازی در فوتسال ایران، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه ای اف سی بازی‌های زیر 20 سال را در سطح قاره آسیا، برای اولین بار برگزار کرد، می‌توان به آینده جوانان فوتسال کشور امیدوار بود، این گروه با توجه به استعداد بالایی که دارند، در آینده می‌توانند به تیم ملی کمک شایانی کنند.

سرمربی فرش آرا درباره تیم ملی افزود: قطعا تیم ملی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران سالیان سال می‌تواند با نفراتی که در حال حاضر در آن توپ می‌زنند و با کادر فنی خوبی که در اختیار دارد، بر بام آسیا و حتی جهان تکیه زند. توانایی بازیکنان ایرانی بسیار بالاست و تجربه این بازیکنان نیز بسیار مثمر ثمر بوده است.

وی افزود: حالا در کنار این تیم باتجربه و قوی، تشکیل یک تیم متشکل از بازیکنان جوان و مستعد، می‌تواند فردای تیم ملی را بیمه کند. تیم ملی ب ایران می‌تواند در مسابقاتی که شاید تیم ملی اصلی ما مایل به حضور در آن نباشد، شرکت کند. بعضا به تورنمنت‌هایی دعوت می‌شویم که حتی شاید در شان تیم ملی اصلی ایران هم نیست. می‌توان از این فرصت‌ها برای تیم ملی دوم ایران استفاده نمود.

مرتضایی تاکید کرد: قرار گرفتن در چنین رقابت‌هایی، تجربه بین المللی این بازیکنان را هم بالا می‌برد. بازیکنان لیگ برتری نیز از سوی دیگر روحیه بالاتری خواهندداشت و اعتماد به نفس بازیکنان بالاتر می‎رود.

لیگ برتر فوتسال
تشکیل تیم ملی به فوتسال اتفاق خوبی است/ با نفراتی که داریم سالیان سال می‌توانیم بر بام آسیا تکیه زنیم

سرمربی فرش‌آرا خاطرنشان کرد: نکته مهم اینکه بایستی قبل از تشکیل تیم ملی ب، استانداردهای آن تعریف شود. مهم است که گروه هدفی که قرار است در این تیم جای بگیرند کدام افراد باید باشند؟ مثلا اگر قرار باشد در تیم ملی ب هم بازیکنان با تجربه و سن و سال‌دار به کار گرفته شوند، قطعا سرانجام خوبی نخواهد داشت.

مرتضایی گفت: این ایده نیاز به حمایت دارد و باید اهالی فوتسال از آن پشتیبانی کنند تا در نهایت، شاهد موفقیت روزافزون فوتسال کشورمان باشیم. مربیان بسیار خوبی در کشورمان حضور دارند که می‌توانند به این تیم کمک کنند و خالصانه در خدمت آن باشند. حسین شمس مرد بزرگی است و قطعا با کمک کمیته فنی، فردی شایسته را برای این پست انتخاب خواهندکرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker