فوتسال بانوانمصاحبه ها

تعلل دو ساله در پرداخت پاداش ۲۰ میلیونی/ صدقیانی‌زاده: نان‌آور خانواده هستیم

ملی پوش فوتسال بانوان:صحبت‌هایی در چند ماه اخیر انجام شد که پاداش قهرمانی‌مان را پرداخت کنند اما باز هم خبری نیست و ما همچنان منتظر هستیم.

به گزارش  اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا”، آرزو صدقیانی‌زاده، ملی‌پوش فوتسال بانوان در گفت‌وگویی به شرایط تمرینی خود در روزهای شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه بازیکنان در منزل ورزش می‌کنند؛ ما هم یک روز در میان زیر نظر مربیان بدنسازی تیم ملی و تیم باشگاهی‌مان تمرین می‌کنیم. مربیان بدنسازی را در جریان کارهای‌مان قرار می‌دهیم و آن‌ها نیز با توجه به شرایط‌مان برنامه می‌دهند.

او در مورد به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در هر موضوعی باید نکات مثبت و منفی را دید؛ نکته مثبت به تعویق افتادن جام ملت‌ها این است که بازیکنان مصدوم به تیم برمی‌گردند و نکته منفی آن به آمادگی بازیکنان مربوط می‌شود. با این که در خانه تمرین می‌کنیم اما کیفیت کار انفرادی بازیکنان پایین‌تر از زمانی‌ است که همراه با تیم هستند. کل دنیا درگیر شیوع کرونا هستند و از این نظر شرایط مشابهی داریم. با این حال من بیش‌تر به نکات مثبت تعویق مسابقات توجه می‌کنم.

صدقیانی‌زاده در مورد شانس تیم ملی ایران برای رسیدن به سومین جام قهرمانی آسیا گفت: تکرار قهرمانی از قهرمان شدن سخت‌تر است چون باید جایگاه خود را حفظ کنیم. شرایط عوض شده است، همه تیم‌ها تمرین می‌کنند و انتظارات از تیم قهرمان بالا است. از طرفی نداشتن بازی تدارکاتی و اردوهای مداوم به تیم ملی آسیب می‌زند چون بازی‌های تدارکاتی بار فنی بازیکنان را افزایش می‌دهد و آن‌ها را در شرایط مسابقه قرار می‌دهد. با این حال امیدوارم بعد از بیماری کرونا فدراسیون فوتبال بیش‌تر به بانوان توجه کند تا بازی تدارکاتی داشته باشیم.

آرزو صدیقانی زاده
تعلل دو ساله در پرداخت پاداش ۲۰ میلیونی/ صدقیانی‌زاده: نان‌آور خانواده هستیم

این ملی‌پوش فوتسال بانوان در مورد قهرمانی تیم ملی ایران در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۷ گفت: همیشه اردیبهشت برای من ماه فوق‌العاده‌ای است چون هیچ وقت اتفاق خوبی که برایمان افتاد را فراموش نمی‌کنم. البته از جهتی ناراحت هم می‌شویم چون دو سال از قهرمانی ما گذشته و هنوز پاداش ۲۰ میلیونی را دریافت نکرده‌ایم. صحبت‌هایی در چند ماه اخیر انجام شد که پاداش‌ها را پرداخت کنند اما باز هم خبری نیست و ما هم‌چنان منتظر هستیم. امیدوارم قبل از مسابقات آسیایی پاداش‌ها پرداخت شود.

صدقیانی‌زاده در مورد انگیزه بازیکنان برای کسب سومین جام قهرمانی بیان کرد: ممکن است اتفاقاتی بیفتد که بازیکنان کمی دلسرد شوند چون ما همه نان‌آور خانواده‌های‌مان هستیم و به آن‌ها کمک می‌کنیم. ما در اردو به سر می‌بریم و هیچ منبع درآمد دیگری جز فوتسال نداریم اما هم‌چنان انگیزه‌های‌مان را بالا نگه می‌داریم که پاداش‌ها را پرداخت کنند تا بتوانیم سومین قهرمانی آسیا را هم کسب کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker