تیم های ملیمصاحبه ها

طاهری :تیم ملی فوتسال سال پرترافیکی در پیش‌ دارد

کارشناس فوتسال گفت: تشکیل تیم «ب» اگر شرایط مهیا باشد و امکانات لازم را داشته باشیم قطعا به فوتسال ما کمک خواهد کرد

به گزارش مصاحبه فوتسالی فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “برنا” ،محمد طاهری، کارشناس فوتسال درباره ادامه یا لغو لیگ برتر این رشته پس از ماه مبارک رمضان در گفتگویی اظهار کرد: امیدوارم که هرچه سریعتر از این بحران خارج شویم و اگر شرایط مساعد بود حتما لیگ را به پایان برسانیم چرا که تیم‌ها به هر حال در یک فصل گذشته تلاش زیادی کردند. از طرفی چون فوتسال ملی‌مان سال بسیار پر ترافیکی را هم در پیش دارد باید برای ادامه لیگ برنامه ریزی کنیم و در غیر این صورت به مشکل خواهیم خورد‌.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما با برگزاری پلی‌آف در فوتسال ایران موافق هستید یا خیر؟ گفت: پلی‌آف بد نیست جذابیت و هیجان بازی‌ها را دو چندان می‌کند اما به شرطی که حداقل 8 تیم خوب و مدعی در لیگ داشته باشیم نه اینکه فاصله تیم اول با نایب قهرمان یک اختلاف فاحش باشد که متاسفانه دقیقا در لیگ به این شکل است. امسال اگر پلی‌آف نبود قطعا تا پایان سال تکلیف قهرمان تیم‌ هم مشخص می‌شد و الان در نیمه دوم سال درگیر آماده سازی تیم‌ ملی بودیم نه ادامه برگزاری لیگ.

تیم ملی فوتسال ایران
طاهری :تیم ملی فوتسال سال پرترافیکی در پیش‌ دارد

کارشناس فوتسال درمورد تشکیل تیم “ب” گفت: تشکیل تیم «ب» اگر شرایط مهیا باشد و امکانات لازم را داشته باشیم قطعا به فوتسال ما کمک خواهد کرد و از طرفی باعث می‌شود بازیکن‌هایی که فرصتی برای دیده شدن ندارند در این تیم به خوبی پتانسیل خود را نشان دهند و کم کم به تیم اصلی تزریق شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه آنچه این روزها من از بازیکنان شنیده‌ام این است که شرایط خیلی مطلوب به نظر نمی‌رسد و همین مسئله باعث به وجود آمدن حاشیه برای تیم‌ ملی و تشکیل تیم دیگر شده است. در این مدت هم چون فرصت زیادی نداشتیم اکثرا اردوی خاصی برای تیم برگزار نشد و بازی تدارکاتی خوبی ندیدم که تیم داشته باشد و اصلا فرصتی مهیا نشد که ناظم الشریعه بخواهد جوان گرایی کند ولی ما همچنان بازیکنان آماده و خوب داریم که به خوبی می‌توانند در کنار تیم باشند و سایر بازیکنان با استعداد هم کم کم پس از کسب تجربه به تیم اضافه شوند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker