اخبار تیم های باشگاهیمصاحبه ها

اصغری مقدم: علاقمند به ادامه همکاری با سن ایچ هستم/ حذف پلی‌آف تصمیم درستی بود

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه می‌گوید اولویت اول او ماندن در این تیم است و دوست دارد تیمی برای قهرمانی ببندد.

به گزارش مصاحبه فوتسالی فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا” ،تیم فوتسال سن ایچ ساوه در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال عملکرد خوبی داشت و با توجه به بودجه و هزینه‌ای که انجام داد نتیجه خوبی گرفت و با هدایت جواد اصغری مقدم توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر صعود کرده و حتی تا آستانه حذف گیتی‌پسند اصفهان نیز پیش برود. مدیران این باشگاه منتظر وضعیت فصل آینده لیگ برتر هستند تا برای تشکیل تیم خود برنامه‌ریزی کنند.
جواد اصغری مقدم در این خصوص گفت:هم من و هم باشگاه علاقمند به همکاری مجدد هستیم و باید در جلسه حضوری شرکت کرده و به توافق برسیم. اگر بمانم قطعاً با توجه به بودجه تیم برای فصل بعد برنامه‌ریزی می‌کنیم. من همیشه علاقمند بودم که تیم برای حضور در بالای جدول بسته شود و امیدوارم بودجه تیم هم به این ترتیب باشد که بتوانیم یک تیم مناسب را روانه لیگ برتر کنیم.

لیگ برتر فوتسال
اصغری مقدم: علاقمند به ادامه همکاری با سن ایچ هستم/ حذف پلی‌آف تصمیم درستی بود

اصغری مقدم همچنین در مورد تصمیم سازمان لیگ فوتسال مبنی بر حذف پلی‌آف لیگ برتر گفت: شرایط کنونی فوتسال ما چندان مناسب نیست اما از نبود اسپانسر و عدم پخش تلویزیونی رنج می‌برد و با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا شرایط بد اقتصادی نیز بیشتر شده و این قضیه روی تیم‌های فوتسالی تاثیرگذار خواهد بود. به نظرم در این شرایط حذف پلی‌آف تصمیم درستی بود و هزینه‌ها را از تیم‌ها کمتر خواهد کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker