اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

زمزمه‌های تکراری ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال

برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زمزمه‌های افزایش تیم‌ها مطرح شده است.

به گزارش اخبار فوتسال فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا” ،در شرایطی که سازمان لیگ فوتسال قرار است سیزدهم اردیبهشت تشکیل جلسه دهد و در مورد زمان برگزاری فینال لیگ ۹۸ تصمیم گیری کند، هنوز وضعیت بازی‌های پلی آف لیگ دسته اول فوتسال مشخص نیست؛ جایی که باید از بین تیم‌های مدعی این مسابقات دو تیم روانه لیگ برتر شوند.

هم اکنون هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال در گروه دوم و همچنین مرحله پلی‌آف این رقابت ها باقی مانده و پس از این بازی‌ها چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص خواهد شد. این در حالی است که ۵ تیم برای کسب این دو سهمیه شانس دارند در این میان شنیده می‌شود یکی از پلن‌های پیشروی سازمان لیگ فوتسال افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر است، به این ترتیب که با انجام کمترین بازی در لیگ دسته اول و مشخص شدن چهره ۴ تیم حاضر در پلی‌آف این تیم‌ها را به ۱۲ تیم لیگ دسته اول اضافه کنند.

از سوی دیگر تلاش‌هایی از سوی دو تیم آذرخش بندرعباس و شاهین کرمانشاه برای افزایش تیم‌های لیگ برتر فوتسال شده و به قول‌هایی که به سازمان لیگ فوتسال در مورد تامین منابع مالی داده‌اند خواستار افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر به ۱۶ تیم هستند. تصمیمی که هر سال پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر مطرح می‌شود و هیچ گاه رنگ واقعیت به خود نگرفته است اما شاید سازمان لیگ فوتسال با شرایط کنونی مجبور شود تعداد تیم های لیگ برتر فوتسال را برای اولین بار افزایش دهد به خصوص که با حذف پلی‌آف رقابت‌ها عملاً امکان اضافه کردن دو تیم نیز چندان دور از دسترس نیست.

لیگ برتر فوتسال
زمزمه‌های تکراری ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال

پ ن : در اخبار اخیری که منتشر شده است ، خبرهایی از احیای مجدد تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نیز به چشم می خورد که این موضوع هم به نوبه خود در خصوص لیگ برتر فوتسال اهمیت زیادی دارد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker