اخبار فوتسالتیم های ملی

تعیین تکلیف جام جهانی فوتسال و تیم ملی ایران در فیفا

روز ۱۱ اردیبهشت در مقر فیفا جلسه‌ای پیرامون جام جهانی ۲۰۲۰ انجام خواهد شد و متعاقب آن تکلیف تیم ملی فوتسال ایران نیز مشخص می‌شود.

به گزارش اخبار تیم ملی فوتسال فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایرنا” ، با شیوع ویروس کرونا تمام مسابقات ورزشی در سراسر جهان تعطیل یا نیمه‌تعطیل شده است. در این بین رشته فوتسال هم کاملا تحت تاثیر قرار گرفته است.

در ایران ۲ تیم های فوتسال مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان به فینال لیگ برتر فوتسال راه پیدا کردند و هنوز مشخص نیست دیدار نهایی لیگ برتر به صورت تک بازی یا ۲ بازی رفت و برگشت برگزار می‌شود. ضمن اینکه تکلیف حضور یا عدم حضور تماشاگران هم مشخص نیست.

تیم ملی فوتسال
تعیین تکلیف جام جهانی فوتسال و تیم ملی ایران در فیفا

همچنین برنامه‌های تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا و جام جهانی فوتسال هم کاملا نامشخص است و فدراسیون جهانی فوتبال هم هیچ صحبتی در خصوص فوتسال نکرده است. در همین رابطه قرار است جلسه مهمی روز ۱۱ اردیبهشت در فیفا برگزار شود تا در خصوص تاریخ برگزاری جام جهانی تصمیم‌گیری شود. بعد از اعلام تصمیم فیفا، در خصوص تاریخ برگزاری جام ملت‌های آسیا هم تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

قرار است بعد از این جلسه، در ایران نیز جلسه‌ای بین مسوولان برگزاری لیگ برتر فوتسال و نمایندگان ۲ باشگاه فینالیست برگزار شود تا درباره سازوکار برگزاری دیدار نهایی تصمیم نهایی اتخاذ شود. اردوهای تیم ملی نیز در جلسه‌ای دیگر با حضور محمد ناظم‌الشریعه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker