اخبار فوتسالمصاحبه ها

شمس: منتظر ۱۱ اردییهشت و تصمیم فیفا هستیم

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: امیدوارم مدیران استقلال و پرسپولیس که قول تیمداری در فوتسال را داده اند به قولشان عمل کنند.

به گزارش مصاحبه فوتسالی فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “تسنیم” ،حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال در خصوص شرایط این روزهای فوتسال اظهار داشت: فعلا که ورزش تعطیل است و دنبال این هستیم که در اولین فرصت بازی فینال سال گدشته برگزار کنیم و قهرمان سال گذشته مشخص شود.

وی ادامه داد: قرار است فیفا در تاریخ 11 اردییهشت تصمیم بگیرد که جام جهانی فوتسال را چه زمانی برگزار کند، اگر قرار بر این باشد مسابقات جام جهانی در شهریورماه برگزار شود، مسابقات جام ملت های آسیا در مردادماه در ترکمنستان برگزار خواهد شد ولی اگر مسابقات جام جهانی به تعویق بیفتد جام ملت‌ها هم به عقب می افتد. ما منتظر 11 اردیبهشت و تصمیم فیفا هستیم.

عضو کمیته فنی فوتسال درباره تیم فوتسال ب تصریح کرد: در جلسه‌ای که در کمیته فنی داشتیم مقرر شد که بعد از اینکه کار تیم ملی فوتسال تمام شد تیم ب هم تشکیل شود.

شمس در خصوص اختلاف نظرش با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی گفت: اختلاف ما در مورد تیم ب بود که سرمربی تیم ملی توقع داشت که زیر نظر او کار انجام شود. با توجه به اینکه کمیته فنی تصمیم گرفته بود این کار مستقل انجام شود، در جلسه جدیدی که برگزار شد مقرر شد که تیم ب هم با سرمربی مستقل کار کند. البته با هماهنگی تیم جوانان و بزرگسالان تشکیل شود.

تیم ملی فوتسال
شمس: منتظر ۱۱ اردییهشت و تصمیم فیفا هستیم

وی در خصوص رکورد وحید شمسایی  گفت: ما تصمیم گیرنده نیستیم، خوشحال می شدیم این رکورد در اختیار وحید شمسایی باقی می ماند. می دانم که هر روز تمرین می کند و آماده است و قببا قرار بود 3-4 بازی دوستانه با تیم های قطر و فیلیپین انجام دهیم تا تعداد گل هایش را بالا ببرد،همان کاری که فالکائو در برزیل کرد ولی متاسفانه اتفاقاتی افتاد که نشد. ارزش وحید به آقای گل جهان بودن نیست. او الان 44 سال دارد ولی روزی 12 کیلومتر می دود و این برای فوتسال ما کافی است که نماینده ای داریم که حالا حالاها آمادگی بدنش را حفظ می کند.

شمس در پاسخ به این سوال که چرا تهران در مسابقات فوتسال تیم ندارد، خاطرنشان کرد: دقیقا این مشکلی هست که وجود دارد و تهران صاحب تیم نیست و تیم هایی که داریم در اطراف تهران در ورامین و شهرقدس هستند و این مشکل کاملا به چشم می آید. امیدواریم کسانی که قول دادند با آمدن شان به  پرسپولیس و استقلال در فوتسال تیمداری می کنند به قولشان عمل کنند و این دو باشگاه از 100 میلیاردی که در فوتبال خرج می کنند یک میلیارد هم در فوتسال خرج کنند که در فوتسال هم حضور داشته باشند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker