اخبار تیم های باشگاهیمسابقات و لیگ

احتمال بازگشت منصوری قرچک به لیگ برتر فوتسال

پس از انحلال تیم محبوب شهر قرچک درلیگ برتر فوتسال، حالا شنیده‌ها حاکی از تمایل مجدد مالک این باشگاه به تیمداری در فوتسال است.

به گزارش اخبار مسابقات و لیگ های فوتسال فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا” ، تیم منصوری قرچک که سابقه دوبارقهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران را هم دارد چند سال پیش منحل شد اما مقاومت قرچک با صعود از لیگ دسته اول به لیگ برتر بار دیگر امید را به این شهر فوتسال خیز باز گرداند. این تیم نیز به دلیل مشکلات مالی فصل گذشته امتیاز خود را به ورامین واگذار کرد و تیم فوتسال ستارگان ورامین با شرایطی نسبتاً بهتر وارد مسابقات لیگ برتر فوتسال شد و آن‌ها توانستند تا مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر هم صعود کنند.

لیگ برتر فوتسال
احتمال بازگشت منصوری قرچک به لیگ برتر فوتسال

با این‌حال شنیده می‌شود برای فصل جدید، ورامین و قرچک قصد دارند تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنند. در این راستا مذاکراتی با کریم منصوری مدیرعامل سابق تیم منصوری قرچک شده تا او نیز به این تیم اضافه شده و جدا از حمایت مالی در مدیریت باشگاه نیز شرکت کند تا اوضاع تیم ستارگان برای فصل جدید بهتر شود. قرار است نام تیم نیز به ستارگان دشت ورامین تغییر کند تا این خطه فوتسال خیز برای فصل جدید با تیم قدرتمندی روانه مسابقات شود.

پس از انحلال تیم منصوری قرچک بارها و بارها زمزمه بازگشت به فوتسال شنیده شد و به نظر می‌رسد کریم منصوری که حالا جایی در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال هم ندارد بار دیگر با یک تیم فوتسال به این رشته پرطرفدار برخواهد گشت. البته با توجه به شیوع بیماری کرونا هنوز وضعیت فصل بعد مشخص نیست و شاید هم این اتفاق بار دیگر منصوری را در تصمیم خود برای همراهی با ستارگان و راه اندازی یک تیم قدرتمند مردد کند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker