اخبار فوتسال

ارائه همه مدارک به ارکان قضایی فدراسیون جهت بررسی

برگزاری بازیهای فینال لیگ نوجوانان را تا زمان دریافت آرای مربوط به این پرونده تعلیق کردیم.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرش جابری درباره دیدار لیگ برتر نوجوانان فوتسال گفت: دیدار دو تیم اقلید شیراز و شازند اراک در گروه دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر نوجوانان برگزار شد و بلافاصله پس از اتمام این مسابقه نماینده بازی با من تماس گرفت و نکاتی را درباره اتفاقات این دیدار عنوان کرد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه هرکدام از دو تیم این امکان را داشتند که در مدت 24 ساعت پس از بازی اعتراض خود را ارائه کنند، منتظر ماندیم تا مهلت قانونی آنها اعمال شود. پس از اینکه هیچ اعتراضی به دست ما نرسید، کلیه مدارک شامل گزارش‌های دقیق نماینده سازمان لیگ فوتسال، داوران و فیلم های موجود را با تنظیم نامه‌ای جهت تقاضای رسیدگی به اتفاقات این بازی از سوی ارکان قضایی فدراسیون به دبیرکل فدراسیون ارسال کردیم.

دبیر سازمان لیگ فوتسال افزود: باتوجه به اینکه سلامت بازیها از اهمیت بسیار زیادی برای سازمان لیگ فوتسال برخوردار است و تمامی اقدامات لازم را جهت صیانت از آن بکار می گیریم، برگزاری بازیهای فینال لیگ نوجوانان را تا زمان دریافت آرای مربوط به این پرونده تعلیق کردیم.

جابری در پایان تاکید کرد: بررسی‌های لازم از سوی ارکان قضایی فدراسیون انجام خواهد شد و سازمان لیگ فوتسال هم تمام تلاش و همکاری خود را در راستای تکمیل مدارک لازم در این پرونده انجام خواهد داد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker