بازیکنان

چندین پیشنهاد داخلی و خارجی دارم

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه شده است

به گزارش فوتسال کمپ ،علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال درباره شرایط تیم ملی قبل از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: تمرینات تیم ملی از روز شنبه زیر نظر سرمربی تیم ملی طی اردوی آغاز شده است در این تمرین که  بازیکنان جوان و با تجربه حضور  داشتند که سرمربی تیم ملی پشتوانه خوبی برای سالهای آتی تیم ملی درست کرده است.

وی افزود: امسال فوتسال راه سخت و دشواری را در پیش دارد. تیم ملی بعد از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا باید در جام ملتهای آسیا در کشور ترکمنستان حضور یابدو م باید برای این مهم خود را  آماده کنیم و امیدوارم که بتوانیم در این رقابت‌ها موفق باشیم و جواز حضور در مسابقات جام جهانی را به دست آوریم.ضمان در مورد حضور بازیکنان جوان در تیم ملی در مسابقات آتی نیز گفت : این نظر معقول ، سرمربی تیم ملی بوده و او می‌خواهد جوانان را در این رقابت‌ها محک بزند تا بتوانند در آینده تیم ملی از آنها کمک کنند.

علی اصغر حسن زاده1
 

حسن زاده افزود : بعد از بازی‌های مقدماتی آسیا، قرار است در یک دیدار چهار جانبه ای را در مشهد باید به مصاف 4 تیم از اروپا برویم . همچنین به غیر از این تورنمنت کمیته فوتسال در حال رایزنی است تا چند بازی دیگر نیز تدارک دیده شود.به نظر من هر چه ما بازی های دوستانه زیادی برگزار کنیم به نفع تیم ملی است، زیرا در بازی های تدارکاتی نقاط صعف و قوت ما دیده می‌شود.

بازیکن تیم فوتسال شنزن چین درباره این که آیا فصل بعد هم در چین بازی می‌کند گفت: قرارداد من با تیم شنزن به رو به اتمام است و تا الان چند پیشنهاد داخلی و خارجی به را دریافت کرده ام که دارم بر روی آن‌ها تمرکز کرده ام و به زودی با مشورت و بررسی یک از ان ها را می پذیرم.

تگها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker