اخبار بازیکنانمصاحبه ها

محمدی:خوشحالم که بین 10 دروازه بان برتر دنیا قرار دارم

لژیونر فوتسال ایران که در لیگ فوتسال روسیه شاغل است از انتخابش به عنوان یکی از نامزدهای برترین ها 2019 گفت

به گزارش فوتسال کمپ ، بعد از اعلام نام سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال و تیم فوتسال گازپروم روسیه به عنوان یکی از شانس ها کسب برتین دروازه بانان 2019 جهان ، توسط سایت “فوتسال پلنت” این بازیکن از نامزد شدنش برای کسب این عنوان گفت.

وی اظهار داشت : با این توضیح که همه دروازه بان های ایرانی لایق حضور در جمع برترین های دنیا هستند باید بگویم که خیلی خوشحالم که به عنوان یک دروازه بان ایرانی در جمع گلرهای برتر دنیا قرار دارم.

امیدوارم این عنوان برای لحظه ای هم که شده باعث خوشحالی هموطنان عزیزم شده باشد تا لابلای این خبرهای عجیب و ناخوشایند خبر خوشحال کننده ای برای آنها به حساب بیاید.

تیم ملی فوتسال ایران
محمدی:خوشحالم که بین 10 دروازه بان برتر دنیا قرار دارم

محمدی در مورد تیم باشگاهیش گفت : با توجه به شرایط ویژه ای که در کشور عزیزمان به وجود آمده است که امیدوارم مردم به توصیه‌های ایمنی در این رابطه گوش کنند و با ماندن در خانه و مسافرت نکردن باعث شوند تا زنجیره این بیماری قطع شود و هر چه سریعتر ایران به حالت آرام و عادی خود برگردد.

وی در پایان در مورد نامزد شدن برای کسب این عنوان گفت : از هموطنان عزیزم می خواهم تا در روزهای پیش رو با حضور در کنار خانواده، خواندن کتاب و فیلم دیدن تعطیلات را پشت سر بگذارند تا این روزها سپری شود. از همه پزشکان و پرستاران که در خط اول مبارزه با این ویروس هستند و جان خود را به خطر می‌اندازند تشکر می کنم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker