اخبار فوتسال تهرانمصاحبه ها

مصاحبه با جوان ترین داور فوتسال تهران

امیرحسام رمضانی ، با هفده سال سن جوان ترین داور در فوتسال استان تهران است.

به گزارش اخبار فوتسال تهران فوتسال کمپ ، به تازگی مصاحبه ای با امیرحسام رمضانی که عنوان جوان ترین داور فوتسال تهران را با 17 سال سن را دارا می باشد ، به مناسبت عید نوروز به شرح زیر منتشر گردیده است.

سلام و تبریک سال جدید بر شما. میشه کامل خودتون رو معرفی کنید ؟
بنده امیرحسام رمضانی ، هفده ساله و جوانترین داور فوتسال تهران هستم.
نخست ، عید نوروز را به تمامی داوران ، مربیان و بازیکنان تهران تبریک می گویم و برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون در سال جدید را دارم .

با توجه به این همه سختی و مشکلات چرا به داوری علاقه‌ مند شدید ؟
با توجه به این که از کودکی فوتسال بازی میکردم و با پدرم به سالن های مختلف می رفتم ، کاملا با فضای داوری آشنا بودم و به تدریج به داوری فوتسال علاقه مند شدم.

پدرتون چقدر در اینکه داور خوبی بشین تاثیر گذار بوده ؟
بدون تردید مهمترین عامل حضور بنده در منصب قضاوت پدرم هست و با توجه به اینکه در اکثر بازی ها همراه پدر قضاوت می کنم هماهنگی بسیار خوبی میان ما وجود دارد و پس از هر بازی نقاط ضعف را مرور می کنیم و ایشان به من راه درست را نشان می دهند و مهمترین عامل پیشرفت بنده هستند.

بهترین بازی و حساس ترین بازی که قضاوت کردین چی بوده ؟
بنده در دومین سال حضورم در فوتسال تهران به عنوان داور ، در رده های نونهالان(پلی آف) ، نوجوانان و جوانان قضاوت کردم و همچنین قضاوت مسابقات دانشجویان منطقه یک فوتسال کشور که فکر میکنم عملکرد خوبی باشد

الگوی شما داخل داوری فوتسال چه کسی هست ؟
بدون شک بنده به حضور در جمع داوران تهران که قطعا جزو بهترین داوران فوتسال ایران هستند افتخار می کنم و از تمام عزیزان درس های زیادی آموختم ولی الگوی من در داوری دو تن از داوران بین المللی ایران و از بهترین های آسیا یعنی آقایان رضا و پیمان مهرابی افشار هستند

فوتسال تهران
مصاحبه با جوان ترین داور فوتسال تهران

چرا طرف داوری فوتسال اومدین و داور فوتبال نشدین ؟
همان طور که قبلا توضیح دادم بنده از کودکی فوتسال بازی می کردم و کاملا با فضای آن آشنا بودم و علاقه و استعداد خود را در قضاوت فوتسال دیدم و این موضوع که پدرم هم داور لیگ برتر فوتسال هستند باعث شد که من فوتسال را انتخاب کنم.

بزرگترین ارزوتون چیه ؟
هدف من قضاوت فینال جام جهانی فوتسال است و علت اینکه از کلمه هدف به جای آرزو استفاده کردم این است که بنده معتقدم وقتی یک آرزو را به هدف تبدیل می کنیم ، یعنی برای آن برنامه ریزی می کنیم و چشم اندازی ترسیم می کنیم که ما را برای رسیدن به آن هدف یاری می کند.

حرف پایانی
متاسفانه چند وقتی است که این ویروس منحوس گریبان کشور عزیزمان را گرفته ، از‌ تمامی شما عزیزان خواهش دارم که در خانه بمانید تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود تا هرچه زودتر توانایی کنترل این ویروس را به دست بیاوریم و از خداوند هم می خواهم که مردم ایران را از انواع بلایای به ویژه کرونا حفظ کند.
در‌آخر از کانال فوتسال تهران تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار من قرار داد و امیدوارم که در آینده خبرهای بهتری از فوتسال تهران بشنویم.
در پناه خدا باشید

.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker