فوتسال بانوان

مارال ترکمان، دختری در تیم ملی فوتسال بانوان

مارال ترکمان بازیکن تیم فوتسال سایپا به تیم ملی فوتبال بانوان دعوت خواهد شد.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 23 سال کشورمان در مصاحبه ای از مارال ترکمان بگفت.

وی افزود : با توجه به همزمانی اردوی فوتسال و فوتبال  نشستی را به همراه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و در خصوص ترکمان تصمیم می گیریم.

مارال ترکمان بازیکن تیم ملی فوتبال از رده نوجوانان جوانان سال هاست که در مقاطع مختلف مسابقات رسمی آسیایی شرکت کرده و تجربه خوبی را در فوتبال به دست آورده است.

خانم آزمون ادامه داد : با توجه به اینکه وی در فصل جدید مسابقاتی در نیم فصل اول  به عنوان بازیکن تیم فوتسال در تیم سایپا تهران بازی کرده و برای اولین بار به اردوی انتخابی فوتسال دعوت شده است. با توجه به این که قبل از دعوت بازیکنان با ایشان برای حضور در اردو تماس گرفتیم و وی نیز اعلام آمادگی کرد. ضمن اینکه اعلام نمود با خانوادم صحبت میکنم و بعد متوجه شدیم که خانم یاری هم ایشان را به اردوی انتخابی فوتسال دعوت کردند.

در عین حال با توجه به نزدیکی مسابقات کافا و اهمیت موضوع و اینکه این بازیکن سالهاست که عضو تیم ملی فوتبال بوده است با توجه به همزمانی اردوی فوتسال و فوتبال  نشستی را به همراه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و در مورد آینده این بازیکن بهترین تصمیم  را خواهیم گرفت تا لطمه ای به پیشرفت و استعداد این بازیکن خوب و برجسته نخورد.

در هر صورت بازیکنانی که از رده های سنی آموزش می بینند بسیار فنی و با تجربه بالای بین المللی هستند و سرمایه های ایران محسوب می شوند و هر جا بتوانند  باید به تیم ملی کشورمان کمک کنند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker