فوتسال بانوانمصاحبه ها

یاری : شرایط بازیکنان را درک می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با پایان تمرینات این تیم ، از شرایط تیمش گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان از اردو پشت سر گذاشته شد ، بازیکنان و تیم ملی فوتسال گفت.

وی در پایان اردو سوم،در مورد اردو چهارم گقت : ۲۲ نفر به اردوی چهارم دعوت می‌شوند اما ممکن است یکی دو نفر برای اردوی بعد خط بخورند و دو نفر جدید اضافه شوند. اردوی بعدی چهارم تا هفتم بهمن ماه برگزار می‌شود. با تیم روسیه هم اول و دوم اسفندماه مسابقه خواهیم داشت.اردوی خوبی داریم اما با توجه به اینکه بازیکنان بعد از فشار لیگ به اردو وارد می‌شوند شرایط شان را درک می‌کنیم ولی تمرینات جدیدی را دنبال می‌کنیم و رضایت بخش است.از آغاز اردوها شش مرحله تمرین برای ملی پوشان درنظر گرفته‌ایم و بقیه اردوها را از فروردین ماه آغاز می‌کنیم و تا مسابقات آسیایی ۱۹ مرحله اردوی آمادگی را پیش بینی کرده‌ایم.

ارده آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان
یاری : شرایط بازیکنان را درک می کنم.

خانم یاری ادامه داد : بیشتر بازیکنان متاسفانه با آسیب دیدگی از باشگاه‌هایشان وارد اردو می‌شوند چون فشار زیادی را تحمل می‌کنند و ملی‌پوشان به دلیل اینکه مهره‌های ارزشمندی هستند دقایق زیادی را در بازی هستند و فشار بیشتری را تحمل می‌کنند و همین موضوع باعث شده با خستگی از مسابقات باشگاهی به اردو می‌آیند و امیدواریم زودتر بازی‌های لیگ تمام شود که بچه‌ها استراحت کوتاهی کرده و برای مسابقات آسیایی آماده شوند.هر هفته بازی های لیگ را می‌بینم و آنالیزی از وضعیت ملی پوشان و سایر بازیکنان دارم اگر ملی پوشی عملکرد خوبی نداشته باشند و یا بازیکنی خوب باشد را خط می‌زنیم و یا به اردو دعوت می‌کنیم. عملکرد بازیکنان و ملی پوشان را زیر ذره‌بین داریم.پیگیر مطالبات ملی‌پوشان هستیم و مطمئن باشید تا قبل از مسابقات آسیایی پاداش شان را می‌گیرند، چون فدراسیون قول داده است که پول به دست ملی پوشان برسد.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker