مسابقات و لیگمصاحبه ها

اصغری مقدم: کرونا را جدی بگیریم

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه از سطح فوتسال ایران و ویروس شایع در کشور گفت

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی “خبرگزاری ایسنا” ،جواد اصغری مقدم بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در گفتگویی، در مورد سال ۱۳۹۸ گفت: من در این سال پس از سال‌ها بازی کردن کفش‌هایم را آویختم و تمرکز اصلی‌ام را معطوف به مربیگری کردم. خوشحالم که در مربیگری سال خویی داشتم و توانستم با سن ایچ ساوه به جمع ۴ تیم نهایی لیگ برتر راه پیدا کنیم اما فوتسال ما به طور کلی سال متوسطی داشت و مثل گذشته چشمگیر نبود و امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر روند مناسبی در سال ۱۳۹۹ داشته باشیم.

این مربی فوتسال با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۸ با اتفاقاتی چون سیل، زلزله، سقوط هواپیما، گرانی بنزین و ویروس کرونا سال خوبی نبود، برای مردم ایران در سال جدید آرزوی سلامتی کرد و افزود: امیدوارم روند این بیماری متوقف شده و به زودی مردم به حالت عادی زندگی برگردند. در فوتسال هم انتظار داریم شاهد یک برنامه ریزی بهتر برای بازی‌های لیگ باشیم تا تیم‌ها دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند. ضمن اینکه تیم ملی فوتسال نیز سال سخت و مهمی درپیش دارد و با توجه به تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا باید به قهرمانی در این مسابقات و نتایج خوب در جام جهانی ۲۰۲۰ فکر کند.

اصغری مقدم در پایان تاکید کرد: من عید را در خانه می‌مانم و با ورزش کردن، کتاب خواندن و فیلم دیدن سرگرم می‌شوم. خواهشم از مردم این است که ویروس کرونا را جدی بگیرند تا شاهد ریشه کن شدن آن باشیم. در انتها باید از پزشکان و پرستاران عزیز که در این مدت زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker